Müdahale gerektiren acil durumlarda, hızlı ve güvenilir acil çağrı süreçlerini yönetebileceğiniz otomasyon sistemidir.

Dahi Acil
Çağrı Nedir?

Hızlı ve Güvenilir Acil Çağrı Süreçleri için Renkli Kod Acil Çağrı Sistemimizle Tanışın!

Hastaneler toplumun en güvendiği sağlık kuruluşlarıdır.

Hastane genelinde 6 adet kod kullanılmaktadır:

  1. Beyaz Kod

    Sağlık çalışanlarına karşı yapılan darp, saldırı anında verilir.

  2. Mavi Kod

    Sağlık çalışanları veya hastaların tıbbi sorunlarına karşı müdahale için verilir.

  3. Pembe Kod

    Bebek veya çocuk kaçırılma anında verilir.

  4. Kırmızı Kod

    Hastane içerisinde oluşan yangın durumunda verilir.

  5. Sarı Kod

    Hastane tahliye durumunda verilir.

  6. Turuncu Kod

    Hastane içerisinde veya dış alanda kimyasal saldırı

Faydalar

Tek bir buton ile çağrı yönlendirerek yetkililere hızlı bir şekilde bildirim ulaştırılır.

Dahili Telefon, Bilgisayar, Mobil Uygulama, Sabit Buton ve Akıllı Bileklik çağrı verme özelliği sayesinde sağlık çalışanları için erişim kolaylığı sağlar.

Sistemin nasıl kullanılacağına dair müdahale ekiplerine verilen eğitim sayesinde süreç kontrol altına alınarak kriz oluşması engeller.

Acil durumlarda insanlar arasında oluşabilecek iletişim kazalarını ortadan kaldırır. Yanlış anlaşılmaların önüne geçer.

Otomatik çağrı konumu ile müdahale ekiplerine doğru bilgileri iletme, hayati önem taşıyan durumlarda zaman kazandırıyor. Kalite standartları gereği belirlenen 3 dk’lık müdahale etme süreci en verimli şekilde kullanılıyor.

Anlık takip ve geriye dönük tüm çağrıları detaylı raporlama imkanı sunuyoruz. Güvenilir ve şeffaf bir süreç gerçekleştiriyoruz.

time
DAHİ ACİL ÇAĞRI SİSTEMİ’Nİ TANIYALIM
Ürün tanıtım videosu izleyerek ürün hakkında daha detaylı bilgi edininiz.